Lek med nålar

Okej, det lät läskigare än det var meningen. 
    
     Klev upp imorse med en idé till ett foto. Jag väntade snällt tills det blivit lite ljusare ute och sedan riggade jag upp lite mer belysning och en bakgrund. Tog fram mammas gamla nålar och fotade en sväng.



Nikon D60
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm

--
Sandra Engberg


Det är svårare än man tror att hitta rätt ljus til foton. Det är inte bara att ta vad som helst och chansa på att det blir bra. Tyvärr. Det hade varit så mycket lättare då. Den här bilden blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag lägger upp den i alla fall. Kan ju vara kul att kolla tillbaka på alla bilder sedan och kanske se några små framsteg från bild till bild. Who knows.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, häftigt juh =D

2009-02-09 @ 10:24:35
Postat av: Sandra

Tackar! :D

2009-02-09 @ 11:44:35
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad får du allt ifrån?

/Mamma

2009-02-12 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0