Broder Nicklas

Jojemen, jag har ju en bror som jag inte allt för ofta skriver om, inte för att jag skriver överflödigt om resten av familjemedlemmarna heller.. Haha!
     Men det är väl lika bra att man erkänner: Jag saknar min bror. Sedan han flyttade blev det väldigt tomt hemma. Kan tänka mig att syrran får det ännu mer långsamt när jag flyttar till hösten.

Här kommer ett foto på min bror som jag tog i midsommras när vi var i Junsele. Jag tog det i smyg när han satt och kollade runt på Blocket (åh så ovanligt!).



Jodu broder, jag gillar dig allt även fast du kan få dig en smocka ibland för din uppkäftighet!

----------------------------------------------------------

Ikväll blir det surströmming! Och nu kanske ni trodde att det är något dåligt? Neej, neej jag älskar surströmming! Jag anar att mormor har åkt till ICA nu för att införskaffa måltiden!
Sen att man kommer att lukta som en begravd rutten död och återupplivad lik fisk är en helt annan sak.

Nej nu ska jag gå och köra lite balar med pappa, så hör ni något gammalt puttrande och muttrande strax så är det bara gamla Volvo traktorn!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-14 @ 23:02:54
URL: http://th
Postat av: Anonym

haha, snacka om att min första kommentar blev fel! ;D Cool bild på Niklas! :D:D

2009-07-14 @ 23:04:43
Postat av: Theres

haha, snacka om att min första kommentar blev fel! ;D Cool bild på Nicklas! :D:D

2009-07-14 @ 23:05:12
Postat av: Elin

Hej goding, jag kunde inte komma när du öppnade boden så jag undrar om du har den öppet nå mer? :P

2009-07-14 @ 23:26:16
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hejja Sandra vilket dunder förslag till middag! Det var super gott så nu sitter jag här mätt nöjd och belåten. Tack för hjälpen med håret också!

Jo du alla saknar nog brorsan och påminn mig inte om att du ska flytta...

Kramen Mamma

2009-07-14 @ 23:47:57
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0