Min alldeles egna Wacom

Jag älskar den som fan! Tusen gånger bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om, det är ingen dyrgrip men jag bugar för den, då den är min Gud! På en gång när jag provade den (efter att ha slitit upp kartongen den låg i) så såg jag en miljon nya möjligheter. Det är inte dåligt.

Smakprov kommer nu. Jag fortsatte att göra päls kring ögonen på lejonet jag började med här om dan. Jag säger inte att det blir bra, det kommer ju ta ett tag att vänja sig vid den. Men, men.



Nu vill jag bara måla måla måla, men det går ju inte! Jag ska ju ta natt tåget till (något)köping! Kanske Norrköping, kanske Linköping, kanske bara Köping? Vad vet jag?! Men åka ska jag göra med Evelyn i allafall! Nattåget rullar från perrongen kl 23.25. Fan vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0