Kristen Stewart - WIP 10

Jodu, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade mitt Kristen photoshop-porträtt. Men nu kommer uppdatering numero ten!



Så var det med det. Blir väl något mer framöver, eller rättare sagt det BLIR mer framöver!



Förrästen! Elin aka mr happy happy smile face ville ha en Evelyn uppdatering! 

Så här kommer den: 
Igår såg jag och Evelyn på filmen "Into The Wild", vi hyrde den på Hemköp för 15:-, medan vi såg så åt vi potatissallad. Och till potatissalladen åt Evelyn korv och jag åt rostbiff. Och till det drack vi juice. Hehe. Skämt å sido, i helgen så tog Evelyn med sig några av sina möss på utställning! Med mycket beröm kom hon hem med några priser! GRATTIS! I övrigt så målar hon på en Cornelis Wreesvijk målning. Rätt stor. Hon jobbar på på Djurkompaniet men den 18-19:e juli har hon en liten semester för då ska hon och jag ut på äventyr. Men jag vet inte vart, det ska bli en överraskning till mig eftersom jag fyllt 20.  Spännande värre, kameran skulle med har jag hört! Tjaa, vad mer? Jo hon röstade igår (eller ja, det gjorde vi väl alla som är över 18. Visst gjorde ni? Annars blir jag arg!?). Jag tänker inte säga vad hon röstade på men vi röstade inte lika. Haha. Så vi gnäbbade om det en stund sen kom vi överrens om att kyrkan är överskattad. Så där har vi det! Ännu en Evelyn uppdatering!

Hoppas den duger!
 

Kommentarer
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Tack goding :D Självklart var jag också och röstade igår och jag har skällt på alla jag känner som inte gjorde det. Jag gillade inte into the wild, den var lite för seg för mig faktikst, emil älskade den. Hade fint!

2009-06-08 @ 12:38:08
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Theres

jävlar vad den blir fiiin!!! :P

2009-06-08 @ 15:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0