CS3 igen, I'm stuck!

Denna gången filar jag på en Twilight bild, jag tänkte nämligen ställa upp i en tävling på deviantART.com med den. Har suttit i tre timmar med den nu. Det tar lite tid, men ögonen är åtminstone på plats. Haha. Har lärt mig mycket idag om hur jag ska använda mig utav lagren i photoshop. Så det är ju ett framsteg. Jag gjorde den lite mindre i upplösning än den jag gjorde igår, vilket gör att jag inte kan förstora upp den så mycket, men å andra sidan så ska jag göra håret, en tröja och en arm också på denna, så det blir mer detaljer runt omkring. 

Skådespelerskan Kristen Stewart: 

 

Här är original bilden:



/Sandra Engberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tok bra gjort... På bara tre timmar!

Vart ska det sluta om du skaffar en platta?

/Mammsen

2009-03-17 @ 12:54:49
Postat av: Sandra

Haha, tackar!

Ja, jag önskar mig en Wacom Bamboo A6 ritplatta när jag fyller 20, så nu vet du det mamma ;D

2009-03-17 @ 14:31:57
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0