Hej, du gamle indian!

Eller nått.

Tjao, idag har jag jobbat, eller ska vi säga målat? På dagis idag så var det bara fyra barn på min avdelning och det klarade vi ganska så lätt på två-tre personal, så jag fick chansen att måla två kartonghus som dom byggt upp. Blev lite mysigt! Så imorgon ska barnen få leka i dom, vilket dom längtat efter precis hela dagen, haha. Dom små undren!
     Och imorgon är det alltså fredag, jobbar 7.30 - 16.00. Dagarna går så fort så jag kan knappt fatta att det redan är torsdag kväll!

Har buggat ikväll, och brorsan dumpade mig för att gå på Jill Johnsson konsert, damn, den som jag ville gå på! Imorgon kommer jag att ha such a träningsvärk! Håll i hatten!

Ikväll, eller nu strax när jag skrivit klart, så ska jag gå och samla ihop lite målningar och teckningar som jag gjort och ta med på jobbet imorgon, personalen ville se och kanske blir det någon fler beställning, dom verkade lite intresserade i allafall.

Nu blir det en bild på Jillan Johnsson, dagen till ära!



/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0