Jo, jag tänkte ju så här..

.. när min mor frågade om jag kunde fixa en blogg till henne: Tjoo, det kan jag väl!
Inte långt senare så föddes bloggen www.gardenhouse.blogg.se och hon började blogga lite smått. Och nu är hon helt jäkla besatt! Det kanske inte svämmar över av inlägg men hon har nu lärt sig att skriva fortare än två tangent-tryck i minuten och kan till och med ladda upp bilder (förvånad!). Hon har också blivit en höjdare på att kommentera andras bloggar, jag sitter här jag med hakan i backen och förundras av dessa framsteg! Kanske, men jag säger bara kanske, så håller hennes tekniska handikapp (hehe) på att försvinna med tiden!



Skämt å sido, jag tycker om dig ändå motherearth!   

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0