Pink

Idag gjorde jag en liten snabbshoot med Theres. Jag fortsatte på mitt färgtema och denna gången blev det rosa.


När jag tog denna bilden så använde jag mig utav min nya fina, egen gjorda reflexskärm. And I love it! Solljuset kommer in från vänster på bilden ovan och med hjälp av skärmen på höger sida kunde jag lätta upp bilden betydligt. Riktigt intressant och lärorikt!



Japp, så är det!

Jag tog också en annan bild för några dagar sedan som jag inte har lagt upp ännu. Och det är BAMBI!



Jag har lärt mig väldigt mycket om ljus de senaste veckorna. Vilket känns som en lättnad, då det är ett komplicerat ämne. Min Bambi är inget mästerverk direkt, men det är roligt att exprimentera med bakgrunder, vilket jag inte provat så mycket förut.

Ha det bra där ute i lingonskogen!
/Sandra Engberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0