Snart bär det av till el Stockholmo, igen!

Jajamen, det är jag + Evelyn + Ulla + Anna som ska åka! Evelyn och jag ska lägga upp ett strikt schema över 15 - 16 - 17 april!

För vi ska:

- Fota på en massa ställen
- Gå på Myrorna, och denna gången ska jag gå dit när dom har öppet!
- Evelyn ska köpa möss
- Båda kanske ska köpa en kanin var
- Vi ska på Bromma Zoo affären
- Vi ska äta Buffalo Wings
- Vi ska på Mickes skivor
- Vi ska på Mega Store
- Kolla in Sko-Uno
- Gå på Vasa museet

Nämen hur fan ska detta gå till? Jag vågar inte skriva något mer nu!

Till kaningrejen i allafall: 
Är så sugen på att para vår lejonhuvade kanin Jack med en liten lejonhuvad flicka. Men det är inte alltid man hittar sådana här. Det finns liksom fler neröver landet. Så idag hittade jag ett gäng lejon på blocket, så här ser dom ut:

 

Skulle önska den i mitten eller en utav dem till vänster, vill ha en som är lite ljusare i pälsen. Tyvärr viste ägaren inte vilka kön det var på dem än, men hon ksulle höra av sig till helgen, så får vi se då! Men är det girls så finns det en stor risk att jag tingar en av dem och tar med mig hem, till mammas och pappas förtjusning (inte). Men Jack kommer åtminstone tycka att det är kul!

Nej nu ska jag åka och köpa en stol att måla. Kom på ett mönster i morse som nog skulle passa på en stolsrygg. Jag och mina idéer, ni vet. Det är bara att genomföra dem, annars så ligger dom bara och gnager i huvudet!

/Sandra Engberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0