Nu ni!

I'm back!
Eller jag har ju varit hemma, men jag har inte haft tid för bloggen.

Så vi börjar med min födelsedag, den såg ut lite såhär:



Och min tårta:



Jag fick bland annat en symaskin, vilken jag inte har en bild på, kom jag på nu. MEn, men, det dyker nog upp när jag börjar sy med den!
     Jag fick blommor och fika på jobbet, UNDERBARIGASTE underbara överraskningen! Ni anar inte hur glad jag blev! Tusen tack till tjejerna på Vårbacken!

God Damn It! Jag måste gå, igen! Får fortsätta när jag kommer hem eller imorgon bitti, ska åka till Brorsan och Sofia på lunch, ses!

  

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Och så intresserad var jag och Amanda att vara med på kort ;)

2009-05-16 @ 16:15:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Sussi

Världens mesta Sandrans födelsedag var toppen och slutade inte förrän halv fyra på donken...

Tingeling Mammsen

2009-05-18 @ 18:10:10
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0