Tung i baken?



Tja, kanske är hon tung i baken, eller?



Nu kommer lite krimskrams som jag hittade i Stockholm:



2:- fick jag ge för den! Tala om fyndlåda!



OCH till Elin!
Dagens Evelyn.
Jo, det är så här att idag så skulle Evelyn fixa med sina akvarium, hon skulle städa det ena, det var tydligen skitigt. Sedan så skulle hon spela fotboll, I think. Och hon har nu flyttat alla sina akvarium till sin nya lägenhet. Och imorgon ska hon och jag gå på rysarbiofilmen The Uninvited! Någon som sett den? 


/Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin i Hamburg

Aha, trivs hon i lägenheten då och vart liger den? Tjusigt fynd alltså, har varit på en kanon stor loppis här och jag fattar i´nte att dom inte vet vad allt dom säljer är värt, super snygga 70-tals fotöljer men svårt att ta med hem :P Hade bra och fortsätt uppdatera! Hade bra goding :D

2009-05-04 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0