Det där med Twilight

Let's bring it up! Ämnet Twilight. Eller nu kanske det är mer ämnet New Moon.

Ja, jag ska gå och se premiären på bio (tack Anna!). MEN, jag tror inte att den kommer att imponera på mig. MEN, jag tänker inte gå in dit med en dålig inställning heller, för då vet vi alla hur det slutar. 

Så här tycker jag:
- Böckernas dialog är bra
- Första filmen var kass (om man läst boken)
- Pattinson förtjänar inte några priser för sin stela och oskickliga roll som vampyr
- Kristen Stewart borde bytas ut
- Filma det onaturliga bättre (det går, se bara hur de lyckades med Sagan om ringen)
- Gör inte nästa film puttenuttig - det är fult att utnyttja tonårshjärtan


Jag vet att min syster är ett stort fan av böckerna, filmerna och allt som hör detta till, så jag har gjort en liten present till henne idag. Jag satt nämligen och sökte efter nya typsnitt och fann typsnittet Zephyr, som är en typ av Twilight font. Därav kom jag på idén. Och jag vet hur mycket hon längtar till premiären av New Moon, så varsågod Theres!



Fotot är taget med min gamla Samsung kompakt kamera.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är väl ungefär så jag tänker jag med. Men får väl bättra på inställningen till premiären lite så att jag inte sitter där som en surpuppa ;P



Skitläcker bild må jag säga!

2009-11-05 @ 20:04:09
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Aww! Tack så jätte mycket! Det var ju jättesöt! Shit vad likt det blev, ser ju nästa ut som att jag va med! :D

2009-11-05 @ 20:27:20
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahah åhh va söt :D Den måste ju tessan sätta upp på väggen :) så kan hon lura alla att hon varit statist i twilight eller nått ;)

2009-11-08 @ 14:17:13
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0