Mr Happy Happy Smile Face

Idag ska jag börja med att skriva:

Hej snö!
Trevligt att du vill falla och lägga dig på marken utanför mitt fönster!


Igår när jag och farmor var och snokade runt i Sundsvalls alla butiker så träffade jag Elin på Åhléns. Det var så roligt, jag har inte sett Elin på säkert huundra år. Och särskilt roligt var det just nu, för jag kunde med glädje säga att tavlorna hon beställt av mig kommer att vara klara till nästa helg. Så då skall vi mötas upp, och jag hoppas verkligen att hon kommer att tycka om dem. Här under kan ni alla se hur långt jag har hunnit just nu.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, sedan fara och köpa lite grejer till babyfotograferingen kl.12.00. Jag skall fråga dem om det är okej att publicera bilderna på bloggen sedan, så får vi ta det som det kommer.


Kommentarer
Postat av: Neha

Riktigt snygga

2009-11-14 @ 20:21:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Elin

I love you i love you i love you!

2009-11-15 @ 00:42:56
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0