Överraskningar

Igår blev jag överraskad många gånger. Först och främst så blev jag överraskad när jag inte slängde ut datorn då jag inte fick till animeringen i Flash. Sedan blev jag ännu mer överraskad när jag faktiskt fick till animeringen efter att ha tagit en kort paus.

En stund senare så ringde det på dörren, vilket i sig kanske inte är så överraskande, men personen som stod där gjorde att jag blev så överraskad att jag knappt fick fram ett ljud. Det var morfar! Han hade alltså tagit sig från Sundsvall till Bollnäs och hittat till min lägenhet (som jag knappt hittar till själv). Jag blev paff! Idag ska jag bjuda honom på middag efter skolan.


Kommentarer
Postat av: Neha

Åh vilken trevlig överraskning

2009-11-11 @ 13:08:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0