Slit och släng i en långärmad klänning

Igår var jag där igen - på Röda Korsets Kupan alltså. Jag laddar upp inför vintern med långärmade klänningar. Jag gillar inte vinterkläder - men en långärm kan man ju kosta på sig. Till denna klänning tänker jag idag bära ett par svarta lackpumps som är från samma butik.

Summan av kalaset?
Klänning: 25:-
Pumps: 25:-

I helgen ska jag använda denna klänning och slita på Stolpåsgården. Kaninernas utebur skall fixas klart, kalvarna skall märkas, baggen skall pussas på, tavlorna från min utställning i sommras skall tas ned, vinterdäcken ska på min bil (vart la jag dem förra året?), stallet skall mockas ut så det står färdigt till våren, boxdörren skall målas och grinden jag byggde till den andra boxen skall hängas upp på nya gångjärn och målas. 





Kommentarer
Postat av: Mammut

Härligt med fynd! :)

Allt bra? Kram

2009-10-07 @ 08:38:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Mammut
Postat av: Drakis<3

hahah,kupan äger!:)

2009-10-07 @ 17:22:28
URL: http://dragonfirefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0