Det finns mycket att gilla

Och idag gillar jag speciellt två saker. Gamla askar och billiga klänningar. Under sommaren har jag varit runt på olika loppisar både här och där och sökt efter udda gamla askar. Gärna slitna och välanvända. Jag hittade ett gäng, kan man säga. Fina som snus. Ni ska få provsmaka på några av dem. Vad det gäller billiga klänningar så säger det kanske sig självt efter mitt förra inlägg. Jag var på stan idag, hehe. Hehe. Heheheh. Det blev fyra vintage klänningar och en vintage hatt. Fina som snus de med! Åh, vad jag gillar att köpa kläder för nästan ingen peng alls, i vetskap om att de lilla pengarna man ger för plaggen går till något bra. Nu kan jag sova gott inatt.

Ni kan ge er på att ni kommer att få se klänningarna i veckan. En efter en.



(skit också, nu vill datorn inte ladda upp bilder, jag provar senare igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0