Något av en förebild

Jag har få förebilder. Det finns för mycket skit där ut i världen, för mycket att inte lita på. Men en person, eller karaktär skall jag säga, som jag ser upp till är Connie Baker i filmen Mona Lisas Leende. Vilken underbar filmkaraktär. Och vilken underbar film! Jag tänker inte säga något om skådespelerskan i sig, för henne vet jag då så rakt inget om. Men Connie kära Connie. Om jag får ett flickebarn så ska jag ta mig tusan döpa det barnet till Connie.

Jag kan känna igen mycket av mig själv i denna karaktär. Någonstans handlar det om att ge och att ta.



Connie är längst till höger.


Kommentarer
Postat av: Anna

Har mina ögon börjat lura mig, eller är det Kirsten Dunts i mitten tro?

2009-09-22 @ 20:22:19
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dom luras inte! Det är Kirsten!

2009-09-22 @ 21:20:46
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0