Närbilder på fynd

Igår köpte jag ju ett par skor på Kupan, för 25:-, men de syntes inte riktigt på kortet jag lade upp. Så här kommer en closeup.


Behöver jag säga att second hand är det enda rätta att handla på? Jag säger det ofta och jag säger det igen och jag kommer att fortsätta att säga det.

Var inte dum, var smart!





Jag lägger upp en närbild på handskarna också. Jag älskar dem, de är perfekta, det såg jag på en gång när de uppenbarade sig. Och de kommer att värma mig gott när jag ska cykla till skolan om en halvtimme. Jag betalade 5:- för dem.







Kommentarer
Postat av: Mammsen

Fyndigast som vanligt = Sandra!!!

Jo tackar Mor Höst? dög trots allt! På bloggen iallafall... Kul!!!

Kramen Mammsen

2009-09-30 @ 17:24:51
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0