So good so far

Det har varit väldigt roligt och inspirerande i skolan hittills. Vi har sett mycket bilder, texter och arbeten. Vi har gjort grupparbeten och har redan haft redovisning och är inne på vår första hemuppgift nu. Det är otroligt spännande. Faktum är att det är precis allt som jag brukar försöka göra hemma, fast det är ju en miljon gånger roligare att göra det när erfarna lärare kan berätta hur man gör och när det finns 29 andra i klassen som också brinner för det!
    Så idag var första dagen som jag använde en Mac-dator, och den är ungefär hur mycket roligare som helst att jobba med. Hur i hela friden kan det komma sig att jag sitter här med två PC när det är EN Mac jag vill ha? (Kanske för att PC datorerna inte heller är dåliga, men, men..). Nästa dator jag skaffar kommer att bli en Mac. Var så säker!

Imorgon ska vi lattja med tvåorna. Dom har fixat aktiviteter till oss ettor, ohoo, spännande.

Nu ska Arrak och jag på en promenad. Vi behöver lite luft innan jag ska diska och göra matlåda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0