Sandra

Idag sägs det att jag har namnsdag. Grattis Sandra!

Här passas då på att ha ett litet egoinlägg. Eller egentligen inte. En frivillig uppgift i skolan som vi fick idag var att förändra ett fotografi i Photoshop så att det ser ut som om det är målat med vattenfärg (utan att använda något filter, såklart). Jag gjorde om ett foto av systeryster Theres. Men egentligen så beskriver den min hjärna väldigt bra. En stor brainstorm. När jag går omkring så yrar min hjärna ungefär som på bilden. Den pyr med idéer. Jag säger inte att alla är bra. Men det bara pyr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen min kära dotter! Tänk att mamma är så dålig på att komma ihåg...

Får firas i helgen då du kommer hem, ok?

Kram Mamma

2010-02-17 @ 15:24:11
Postat av: Theres

Grattis Grattis bästa systra mi! Älskar bilden, du är såå jävla duktig! :D

2010-02-17 @ 19:57:51
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0