Att fixa och trixa i en fotostudio

Imorgon skall jag och Lina fixa, mixa och trixa i skolans fotostudio. Jag har sökt reda på en massa bilder som jag skall använda som moodboard (skall lägga up dem här sedan). Det ska bli spännande. Förra veckan så såg vi en film om ljussättning med Bobbie Lane (stavning?), den gav väldigt mycket, men hennes foton var inte så fantastiska direkt. Det har blivit lite av ett internt skämt, haha.
    Skämt å sido. Jag har suttit och funderat fram och tillbaka på vad jag skall använda mig av för rekvisita imorgon. Och det jag kommit fram till är att åtminstone ett paraply skall vara inblandat. Men vad mer?

Ett foto från förra gången vi var i studion:



Kommentarer
Postat av: Neha

Cool bild:D

2010-01-19 @ 19:24:26
Postat av: Theres

Älskar bilden ! :D

2010-01-19 @ 19:27:10
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det måste vara roligt att vara i en studio :)

2010-01-25 @ 00:09:31
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0