Mårten Trotzig

I slutet på maj så skall jag bege mig till hufvudstaden med familjen. Då skall jag åka karusell tills att jag ta mig tusan spyr, besöka alla secondhand butiker på Söder, trampa runt på Sko Uno, äta Buffalo Wings (bara roligt för dem som vet, höhö), skutta runt på övergångsställen (också bara roligt för vissa), besäka gamla stan och den lilla gränden som kallas Mårten Trotzig, åka en massa tunnelbana och bara studera det stockholmska folket i allmänhet. De är annorlunda. Sedan skall jag åka hem och känna friden i norrland. Jag älskar norrland. Det är mitt hem. 



Bild från gamla stan, gränden Mårten Trotzig, fotad av mig sist jag och Evelyn var till Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Något jag ändå gillar med fjollträsk är gatunamnen! I alla fall där vi ju var och fotade ;) Mårten Trotzig och Tysta gatan ^^

2010-01-11 @ 22:56:39
URL: http://gukoret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0