The Hillywood Show

Jag såg på Annas blogg att The Hillywood Show har kommit ut med sin parodi på New Moon. Jag länkade till den första här när jag hittade den, men om ni missat den så kika här: http://www.youtube.com/watch?v=2MKz0gkcgAo

Denna är inte lika bra som den första, eller man kanske skall säga att den inte är likadan som den första. Den är ursnyggt gjord. Rekvisitan är otrolig, skådespelarna är mycket lika originalen. Fan den är förjävla snyggt gjord! Man blir avundsjuk som aldrig förr. Men den är lite väl rockig och hoppig. Och lite för "rolig". Men vem är jag att klaga? Jag skulle nog inte kunna göra det bättre själv, men det får en att vilja börja filma, kanske är det något man i framtiden provar på! 


Kommentarer
Postat av: Theres

Den var så jäkla bäst! Nu ska jag kolla på några andra som dom gjort! ;D

2010-01-07 @ 21:28:23
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0