Agility dags!

Jag kände ett starkt agilitysug idag när jag var på Rusta. De har en hög fula men helt okej hinder där, så jag köpte mig ett enkelt hinder. For hem och hoppade med Arrak. Han är en mästare Arrak, vill alltid vara till lags och det lyste i ögonen på honom. Han älskar att jobba, godisarna däremot är han inte lika förtjust i, applåder däremot, det gillar han!
Ska fara tillbaka och köpa ringhindret, tunneln och slalomen också. Kommer att bli perfekt när jag flyttar till Kvarsätt där det finns plats att ha banan uppe utan att pappa kör över hindren med traktorn.

Inte min bild, tagen från google, men hindren ser ut så här.



Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va roligt! Ja Ozzy har inget intresse alls, han är duktig om man får honom att koncentrera sig så länge att man får honom att hoppa och springa :P

2010-03-26 @ 15:01:08
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0