Kött och plast



Det är så mysigt att ha en häst att skrutta runt på. Jag ångrar inte en gång att jag köpte honom. Idag skall han få sällskap i hagen av tackorna, igår gick nämligen lammen till slakt och nu kommer tackorna hem för att mötas upp av baggen Kåre. I år har vi planerat att släppa baggen tidigare så lammen kommer redan i april. Hoppas du gör ditt jobb väl Kåre!

Men på gården finns inte bara djur av kött och blod utan även plastdjur som Lilly brukar leka med när hundarna tröttnat på att bli jagade.

 

 


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Nice!

Vi har det ju för gott.

2011-11-02 @ 20:20:12
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres Engberg

Hjälp mig! Jag antar att den vita ska se ut som ett får. Ser mer ut som as fet råtta med skabb och utan ögon. Creepy. Eller är det en ko?



Anyway, fin bild på dig och gubben. :)

2011-11-13 @ 12:29:17
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0