Racing på travbanan!

Det är sån tur att det finns ett travspår vid gården nu när jag insett hur jäkla kul det är att köra! Hästen min är dessutom en pärla, nog kan han springa fort alltid, men bara om man vill!

På bilden står han och mumsar i sig lite extra hö innan träning. Det tog fyra varv i halvsnabb trav innan svetten bröt igenom. Kul att se en förbättring i konditionen!

Till vintern blir det träning med släde, vi får se hur det går! Ett plus är iaf att lokselen kommer att passa finare till en släde än en rockard, men man kan ju inte ha allt nytt och fint, ibland får man nöja sig med gamla grejer!



Kommentarer
Postat av: Theres Engberg

Jadu, du har en pärla till häst! Hästrädde jag kände mig riktigt trygg! ;)

2011-11-20 @ 10:54:22
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0