Tre nya i familjen!

Nu säger vi hej till tre nya djur i familjen!

Baggen Kåre hämtades igår. En riktig gokille som hellre pussas än stångas. Han är en renrasig finullskille som snart ska få göra sitt bland tackorna!

 





Sedan har vi Rota och Sara som är gårdens nya katter. De bor numera i stallet tillsammans med hästen och baggarna. Jag byggde en tvåvåningspall som jag proppade full med hö och dom älskar den!


 


Det är roligt att ha katter på gården igen, och jag hoppas att det så småningom blir råttfritt! Hästen gillar sällskapet men blir lätt avis när besökarna gosar mer med katterna och baggen.


 

Men Amanda var snäll och gosade med alla djuren! Så alla blev nöjda och glada!

 




Och Sara, det är ett riktigt busfrö det.

 

Det är så mysigt när det är full rulle i stallet! Snart dyker kanske någon fler upp här!

 

Ha det gott i höstmörkret allesammans!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Mysigare kan det inte bli!!!

2011-10-31 @ 15:48:50
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Mysigt värre! :D Och vad fin han var, Kåre! Jättefint tecknad i ansiktet!

Kom på nu när jag såg att han var en finullsbagge, att det är en sådan de har i Stöde också, Bengt heter han ;) Och fåren är dalasu och en blandras mellan texel och dorset. Så var det! :P

2011-10-31 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0