Akryl målning WIP 1

Så har man kollat på för mycket Walk The Line.. Nu måste jag göra en akryltavla. Vet ej om jga kommer att färdigtälla den.. Det dröjer ett tag till innan jag ahr bestämt det, men jag tänkte visa resultatet hittills. Jag föll verkligen för denhär bilden, den ser så öm ut. Och Reese Witherspoon är ju så söt. Älskar för övrigt kläderna hon har på sig i filmen.
Men åter till tavlan, än sålänge har jag målat i kanske 4 timmar.. Så ni förstår att det tar tid. Färgerna är inte dom bästa så det blir mycket extra jobb på grund utav det. Måste verkligen spar pengar och köpa färger som är värda att använda.
Vi får nu se om det blir något mer gjort på denna eller om den åker på soptippen.
Måttet på målarduken är 60 x 50 cm.

image41



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nmen sandra du kan ju inte slänga tavlan din dumma get! gör klart :D bossi bosii bobo

2007-05-25 @ 20:56:17
Postat av: Sandra

Dumma get.. haha det var nått nytt! :P skitbra! :D bossi gnossi lobbi dobbi

2007-05-26 @ 11:29:45
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0