Sammanfattning av gårdagens äventyr

Vernissagen gick riktigt bra, det var mycket folk där och de flesta kom nog dit för elevernas utställning. Kanske beror på att vi tillsammans alla 40 eleverna, har en hel del nära och kära. Vi fick mycket beröm och det ska bli kul att åka upp dit i sommar och kika igen.
Efter vernissagen åkte jag, Johan och Ante hem till Amanda för att ta en fika när vi ändå var i Härnösand. Jätte mysigt, prata med hennes föräldrar och så :) Dom är ju så underbara!

Sedan bar det av mot Sundsvall igen, Johan och jag gick hem till honom och hade vår egen lilla förfest innan vi gick till Ante och Amanda, dit det hade kommit lite folk.
Evelyn och Emmelie dök också upp! :D så kul!

När det blev utgångsdags kunde tyvärr inte honeypie Amanda följa med, men det tar vi igen någon annan helg darling ;)
Vi andra hade skojjigt värre på Coppers. Dans, drinkar och snack med en massa härligt folk hela kvällen/natten lång. Första krogbesöket får helt klart godkänt! Så kul att träffa gamla bekanta och så ;)

När klockan närmade sig 03.00 och krogen stängde följde jag och Johan med Emmelie till nattbussen, innan vi trippade (jag barfota..? hmm.. ) hem och jag somnade2 sekunder..

Kommentarer
Postat av: Johan

Var en intressant utställning ni alla hade.
En och annan kul hittade vi.
Kul att du tyckte om att komma ut.. Tror nog det kommer bli mycket mer av sånt här framöver ;)

2007-05-13 @ 21:05:47
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Amanda

Ja riktigt bra gick vernissagen :) "hingst"-bilden gjorde stor sucée ;P hahha
däremot kunde de ju ha slutat lite bättre :P vi tar igen krogen big time nån anna gång :) love ya bossi bo

2007-05-15 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0