Nu ska ni få se på fan

Idag åkar man vidare till fjälls för att komma dit och inte ha tid med något annat än skolarbete. Projektet i all ära men det tar en jävla tid. Så med mobilen proppad till bristningsgränsen med Cash låtar känner jag mig redo. Och när jag ändå talar om projektet, så ska jag nu ladda upp de lovade projektbilderna på skohyllorna.

image221

Och så denna:

image222

Och igår målade jag en snabb liten tavla (eller ja.. 40 x 40 cm). Johnny Cash at San Quentin. Väldigt ovanligt av mig att måla en "slarvig" tavla. Jag är detaljfreak ut i fingerspetsarna, men jag kände för att gå lös igår. Kändes skönt!

image223

Haha, jag vet itne snygg alls, men jag tror att jag ska rama in den ändå.

Men då säger jag tjing tjing då, så återkommer jag på måndag. Kanske om jag har lite tur kan jag låna pappas laptop och skriva ett par rader i helgen. Det kommer jag nog att göra vid närmare eftertanke. Nu ska jag sy så hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0