Gott nytt i efterskott allesammans!

Så var det ett nytt år igen då, skönt att det äntligen är 2008, jag har haft det hela året så. För mig känns det som 2009, haha. Alltid ett år före. Men jag hoppas att ni alla som kikar förbi här haft ett super duper nyår och att ni inte fick några raketer i ögat.

Jag håller på att öva in mig på alla Rod Stewarts låtar nu, för jag ska vara fit for fight den 24:e maj. Men det finns ju ett ex antal så.. Kanske att jag hinner, får väl se.

Just precis nu ska jag scanna in en bild på Anne Hathaway när hon spelar Jane Austen i filmen Becoming Jane. Troligtvis den bästa film som jag sett någonsin! Funderar på att för första gången på länge ta fram skisspennorna och göra ett porträtt av henne till mitt projektarbete. Får väl se om det blir klart någongång. Alla som känner mig väl vet hur det brukar sluta. Men det är en otrolig film i alla fall! Se den! Annars jävlar.

Var på bio med hunsen idag, vi såg den sjukt roliga, töntiga och alldeles, alldeles underbara filmen Enchanted. Så söt, man blir nästan lite gråtfärdig. 

image202

Kommentarer
Postat av: Theres

Haha du är så rolig!:) och töntig!;) nerrå du är cool!;) hhehe

2008-01-03 @ 16:50:03
Postat av: Sandra

Och vet du vad du är? Min syster! Mohahah! Det måste vara det värsta straff någon någonsin kan få!!

2008-01-03 @ 18:31:11
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0