För jag ska ta STUDENTEN!

Imorgon smäller det! Imorgon är dagen d, med ett jävligt stort D! Imorgon tar jag, Sandra Engberg, studenten! TATTAAA! Kom och kika alla som har lust!

Inför denna student måste jag ha med en dikt:

Fader Alkohol,
du som är i dunken,
helgad vare din promille.
Tillkomme ditt rus.
Ske din vilja,
så som i hjärnan,
så som i benen.
Vår dagliga grogg,
giv oss idag och förlåt oss våra nyktra stunder.
Trots att vi inte förlåter dom som sålt oss mäsk.
Låt oss inte ha långa bakfyllor,
och fräls oss från delerium,
ty fyllan är din och promillen  
och groggen i evigheten.
Amen.

SÅ JÄVLA SKÖNT ATT TA STUDENTEN, FÖR EN GÅNGS SKULL! EN TOLVÅRIG LÄNGTAN SOM ÄNTLIGEN SKA GÅ I UPPFYLLELSE! FYYY FAAAN VAD JAG ÄLSKAR DETTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0