-Eye-

Dagens ljusövning inom foto blev ljuset på toaletten, tillsammans med en lampa pappa använder när han lagar motorer. Den ni! Jag högg tag i min syster när hon kom hem från skolan, kladdade dit lite smink runt hennes ögon, tryckte upp en blomma i ansiktet och resultatet, det blev så här:



Nikon D60
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm
--
Sandra Engberg



Gjorde musik-horoskop-grejen som Evelyn hade på sin blogg:

1. Fuska inte - Sätt din musik på blanda
2. Tryck på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar på frågan




1. Hur mår du idag?
It Takes One To Know Me - Kan inte stämma bättre!

2. Hur kommer dagen (idag) Vara/Varit?
High Lonesome - Ensamt? Nje, inte precis.

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade idag?
When Did Your Heart Go Missing - Precis, som varje morgon så tänkte jag faktiskt så!

4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar ikväll?
Stuntman Mike -  Oh God! Ni kom på mig, aldrig får man tänka på Stuntman Mike ifred! (Här är Evelyns: Get Naked (I Got A Plan) - Oh HOLY CRAP!! :O Kanske klockren!)

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?
Cocaine Blues - Se på fan, påkommen igen? Tur att ni aldrig får välja!

6 Hur går kärleken?
Thespian - Precis, ingen aning alltså.

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
Me Against The Music - Hahah, ja så kan man ju också uttrycka det!

8. Hur mår dina vänner ?
Lonesome Day - Oh crap, kanske måste ringa dom och höra?

9. Hur tycker dina vänner om dig?
London Calling -  Hahah, då är det bäst man åker! :D


10. Hur ser folk dig som?
Me and Mrs. Jones - Oh no, it can't be!

11. Spanar folk in dig?
Dom Sista Drömmarna - Hahah, där ser man!

12. Är du bra i sängen?
The Ballad of Lee McKay - Like a ballad (of Lee McKay!??)!

13. Har någon sexfantasier om dig?
Two Hound Dogs - HAHA! OH MY HOLY GOD!

14. Kommer du alltid bo kvar i sverige?
Juke Box Blues - Jag ska dit Juke Box Bluesen finns! Memphis!

15. Hur kommer du att dö?
See Through Head - Oh god! Vem ska se i mitt huvud?!

16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?
My Way (A Mi Manera) - Undra om jag heter Manera i förnamn då?

17. Vilken är din oturslåt?
I Can't Tell You Why -  Hehe, precis!

18. Vilken är din turlåt?
Gold Lion - Jajamen, så är det, visst..

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
The Legend Of Wooley Swamp -  Kanske är ordet Swamp mest beskrivande?

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Brustna Hjärtans Höst - Ja, kan man inte få ett lagat hjärtats vår? Kanske är att begära lite mycket?

21. Hur är det med ditt liv?
Dance With You -  Absolut! Dansa igenom livet! Då fixar det sig!


22. Hur kunde ditt liv varit om du valt andra vägar?
White Lightning - Yeah, and now it's black!

23. Vad ska ditt första barn heta?
Transatlanticism - Coolt, men barnet kommer nog få svårt att uttala det, kanske, bara kanske.

24. Hur kommer ditt liv bli?
Much Too Long Now - Fan, hur gammal ska jag bli?!

25. Vilken låt beskriver bäst dina föräldrar?
Kung Av Sand - Hahahahahhahahah!!! Ja och jag älskar dom för det! Fattiga och underbara! Jag tror att det är i fattigdomen man finner den riktiga lyckan!

26. Hur kommer sommaren bli?
Thalheimers Department Store - Får jag jobb där eller?

27. Finns det nån som är hemligt kär i dig?
Understand Your man -  Jag kommer aldrig att förstå!

28. Kysser du bra?
Hemlighet - Hahaha, ja prova så får du se! :D

29. Mår din kropp bra?
Four Horsemen - Japp, som four horsemen!

30. Får du tillräckligt med sex?
Walk Of Life - Det får ni ta som ni vill ;D




Gör det du också! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

snyggt ;D

2009-02-06 @ 14:44:12
Postat av: Sandra

Tackar! :D Den var väldigt rolig att fota! Och svår!

2009-02-07 @ 17:54:52
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0