FULL PULL!

Äntligen drog årets Tractor Pulling igång! Som jag har längtat! 

Det började redan kvällen innan, jag hade lovat broder att städa upp i han nya lilla hus,
där det skulle bli party dagen därpå (igår). Så vi hjälptes åt och fick stugan i tipp topp skick. 
Och jag blev ju inte förvånad när Nicklas tog sig friheten att
bjuda på en drink fram mot kvällningen. Den hade han tydligen spetsat rejält. Jag sov väl kanske inom en halvtimme.. Tack för den, jag älskar dig med ;D

Ställde klockan på 09.00 för att fortsätta med lite städande innan allt folk kom runt tio tiden. Den första whiskeyn sveptes 11.00 och med kylväskorna fyllda med öl gick vi bort till Pulling området som bara ligger en sådär 500 meter bort från stugan. Nicklas och jag tjatade till oss två gratis biljetter.

En timme senare drog pullingen igång! Belsebub är såklart favoriten! 
Hon är ju så stilig och grann!

image133


Belsebub är ju världens finigaste namn, det är då därifrån Belsebumsan kommer.

image137


Haha. Viklund var i topp form.

image135


Wild Thing hade väl kanske dom mest imponerande motorerna. Stunning!

image134


Framåt eftermiddagen gick vi tillbaka till stugan, och jag skulle egentligen ha åkt hem för att jobba, men Anders och Viklund skulle promt ha mig att stanna så dom ringde helt enket upp farfar the boss och krävde ledighet till mig. Haha. Så ledig blev jag.

Men runt 21.00 - 22.00 (minns inte riiiktigt) gick jag till Bergsåker, för att efter en evighet hitta bussen jag skulle med och ja på något sätt hamnade jag på navet och gick sedan till Haga för att träffa Markus (fast för mig heter du Märks, haha) vi pratade och hade skoj. Och värsta utsikten den lägenheten hade! Lyx, lyx, lyx! Men eftersom jag skulle jobba klockan sju nästa dag så var jag tvungen att ta sista nattbussen hem. Han följde mig till bussen och när jag väl kom hem somnade jag bums, för att sedan vakna till alarmet på mobilen två och en halv timme senare..  Bakfull.. Suck!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah ja du kan allt ställa till de för dig du hoeypie;P hahanu får du lugna dig lite tills jag kommit hem å kan ta hand om dig igen ;P hahah tills dess säger jag bara a de e lugnt å gör inget jag inte skulle gjort ;)hahah å såklart I WILL MISS U LIKE CRAZY!!! love ya honeypie<3 no matter what u know that;P hahah a bossi bossi

2007-08-05 @ 23:58:21
Postat av: Amanda

hahah ja du kan allt ställa till de för dig du hoeypie;P hahanu får du lugna dig lite tills jag kommit hem å kan ta hand om dig igen ;P hahah tills dess säger jag bara a de e lugnt å gör inget jag inte skulle gjort ;)hahah å såklart I WILL MISS U LIKE CRAZY!!! love ya honeypie<3 no matter what u know that;P hahah a bossi bossi

2007-08-05 @ 23:58:41
Postat av: Sandra

haha amanda, både du och jag vet att jag redan ställt till det rejält ;) men vad faan, det vore ju inte jag om jag inte gör allt till en satans skit röra! Sedan gråter man ett tag sedan blir det bättre ;) men det bästa, för mig hittills är att jag inte gråtit än ;) hahah kanske har jag börjat bli en hårding, eller så kanske det fixar sig, eller så kommer har det bara inte skitit sig riktigt än.. haha! Men jag har ju helt fria tyglar om jag inte ska göra något som du inte skulle ha gjort! Me like! Det är vad jag precis kommer att göra! jag saknar redan dig som en GALNING!!! Snart går jag ner till Götet, eller Tunisien bara för att få träffa min honeypie!! love ya bossi bob! <3

2007-08-06 @ 12:41:14
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Amanda

Hahah naaww gumman du e allt för söt ^^ men om du nu traskat ner till tunisien så kommer jag stå där med öppna arnar^^ haha fast lite orlig är jag för du stavar som en kråka ;P hahah lycka till imorgon halka inte för mkt :) love ya honeypie(L) a bossi bo

2007-08-07 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0