Hallihallå!

Ja, så har man fördärvat en massa pengar på IKEA igen.. Haha så underbart! Rean på Din Sko var total. Två par skor (nummer 117 och 118) blev det. Lägger upp bilder här och på skobloggen sedan. FAKTISKT ett par tenniskor med! Där blev ni chockade va! Guldiga och fina. Och kanske dom bekvämaste högklackade svarta lack pumpsen jag någonsin haft på mina stackars utslitna och skavda fötter. Underbara. Köpte två T-shirtar och en väst på JC. T-tröjorna tänkte jag gå lös med lite textilfärg på ikväll. Ska bli kul, var ett tag sedan. Köpte också en grön (av alla färger..) tunika på Vero Moda.

Skorna kostade 80kr styck.
T-shirtarna kostade 20kr styck.
Västen 30kr.
Tunikan 40kr.

= Billigt!

Jag gillar rea jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rea är underbart! Om man hittar något förstås .. ^^

2007-08-11 @ 10:51:16
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha jaa att det är!

2007-08-11 @ 11:28:48
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0