Kvällning

Så som min grafik lärare Siv skulle säga när vi står oroväckande nära ett mycket farligt pulver, som man inte ens får andas i närheten av:

- Alla ska vi nån gång dö!

Tack för den!

Grattis till Rebecca också!

Helt såld är jag på TV serien LOST. Fan jag som trodde jag skulle kunna motstå den serien, men icke. Längtar till julafton när jag får boxarna. Imorgon ska jag etsa etsa etsa igen, och få tillbaka mitt hemprov i historia.. Gah. Och ikväll ska jag läsa Singoalla och njuta av att jag ska ta bilen till skolan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tackar :)

2007-11-21 @ 20:48:38
URL: http://diiiamant.bloggagratis.se
Postat av: honeypie

Hahhah ja alla ska vi dö nån gång men jag vill helst leva ett antal fler år siw ;P a bossi bobo

2007-11-22 @ 17:32:05
Postat av: Sandra

Ja Siw är något utöver det vanliga.. Haha! bossi bobo

2007-11-25 @ 11:47:08
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0