Mmm bop dobbi boo bapp!

Det är så det ska låta!

Oj, vad har hänt på sistone?
Om det är nogon som kan svaret så får ni gärna berätta istället för mig. För jag orkar inte!
Jo, okej då, en snabbis..

Jag har målat en massa olika saker, bland annat Twilight, som min syster för övrigt ville ha. Svårt att måla folk så jag tänkte att om jag någonsin ska bli en porträttmålare är det lika bra att ta tag i det på en gång. Så det blev Twilight bilden, då med tanke på att ljuset är väldigt annorlunda och svårt att få till, för att personerna står i svåra vinklar och för att Edward Cullen är snygg. Haha. 

Ni får ursäkta den kassa kvaliten på bilden, det är alltid svårt att ta foton av tavlor i akryl eller olja, det blir glans där det inte borde vara så mycket glans och herrejävlar vad man får jävlas innan det blir det minsta normalt. Så på vissa ställen där det ska vara svart, är det mer dassgrått nu. Skit samma. Jag tror ni fattar.



-Twilight-

Akryl
Sandra Engberg 



Vad har hänt mer? Jo, Evelyn och jag (HÅLL I HATTEN NU!) vi var ut på krogen igår! YOHOO! Den var ni inte riktigt med på va? Vi startade kvällen något i denna stilen:





Och sedan (efter en massa inspiration från Let's Dance på is) så fick vi till lite flygskär och snurrar!





Efter det så kom bror och hämtade oss och vi åkte den långa bilfärden in till city, mohaha, jo ni förstår att på vägen dit så hittade vi även två små strandade flickor i Granloholm som vi så gärna plockade upp! Elin och Madde! YEY!

När vi gjort den vanliga rundan på Irish först så bestämde vi oss för att prova på O'learys. Och vet ni vad? Vi kom in! Lätt som en jävla plätt. Där shakade vi loss och träffade några härliga gamla esteter! Det var roligt!

Folk måste vara efterblivna, kom vi fram till Evelyn och jag efter att ha studerat folk ute på stan igår. Totalt.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Totalt. Egentligen.

2008-12-08 @ 22:41:29
Postat av: Sandra

Egentligen. Kanske. Totalt.

2008-12-09 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0