Hallå hallå i blåbärsriset

Jo det är mycket blåbärsris i Gårdsjön där jag varit till och från de senaste veckorna. Men ibland måste man ju hem för att kolla till mailen och så. Imorgon far jag tillbaka dit igen men blir bara borta en natt, sedan blir jag hemma mer igen!

Tänkte lägga upp en radda bilder sedan Evelyn och jag var i Norrköping och stod på Komårdenstation för att vänta på tåget hem. Där, på stationen, såg det bland annat ut så här:



På återseende imorgon!

(Amanda säger "Kan du inte skriva att jag är bäst på din blogg?" Så jag skriver: Jag är bäst.)


Kommentarer
Postat av: a home far away

Hallå, du tar verkligen helt underbara foton!



Kram Gunilla i Singapore

2009-08-06 @ 18:17:42
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Man tackar så mycket!

2009-08-06 @ 23:36:27
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle skriva ; att jag är bäst! du glömde attet ;) moahahah men du jag laddar för fredag ja^^

2009-08-11 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0