DET HAR HÄNT!

MAMMA HAR EN BLOGG!

HELVETE!


Det trodde man då aldrig! Men det är sant, hon sa:

-  Sandra, kanske man skulle skaffa sig en blogg!
-  VAD?!
-  Ja, en blogg. Om min trädgård.

Jag är fortfarande i chock, men snäll som man är så kan jag ju inte säga nej inte, utan jag fixade en blogg till henne. Och den handlar om trädgården och alla de äventyr hon har där. Okej, änsålänge är det bara jag som har skrivit inlägg där, för jag måste väl lära henne först. Hehe. Men den ser ut som följer på denna länk: 

www.gardenhouse.blogg.se

Adjö adjö

//Sandra
 
Uppdatering:
Ginza is here! Fan, vad jag älskar Ginza!
Så mycket Ginza, så lite pengar! (Motto?)

Tänkte strax åka till Ica Stjärnan och ta ut paketet. Sedan åka till mormor och lämna hennes Ginza grejor där, haha, jag har nämligen gjort mormor beroende också, sån är jag!

Valde för övrigt mellan att göra makaroner och korv eller pannkaka idag. Jag tror jag tar det senare va? Mmmmums! Fast det tar så jäkla lång tid, men det är ju å andra sidan femtio gånger godare. Fast det betyder att jag måste ringa till mor och säga att hon måste köpa grädde och kanske.. glass? Men hon får väl offra sig i trafikruset. Ja det får hon. 
(Okej, jag ville bara prova hur tråkig en blogg blir om man skriver precis det man tänker på för stunden, haha)

Tackor och bockar
//Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0