Att goa till det i sängen

Det är inte nog med att man redan har den skönaste säng man kan tänka sig. Nu ska jag också piffa till den en aning. Igår afton var jag mor, far och lillasyster på IKEA. Av alla ställen. Tro det eller ej, jag blev lite förtjust i en sak därifrån också! Nämligen en sänggavel och fyra ben.

Tack mamma och Sofia som hade tid att hämta gaveln! Den kommer att passa utmärkt här (hoppas jag innerligt).

Bild från Google:


Synd bara att någon har dekorerat som ett pucko på bilden, det kommer att bli finare i min säng!


Kommentarer
Postat av: Far

Det kommer att bli fint.

2009-11-17 @ 07:37:29
Postat av: Mamma

Ja måtte du bli nöjd! När du tröttnar så tar jag över den för helt andra ändamål!!!

Kram kram

2009-11-17 @ 20:35:30
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0