Det där med pengar

Det är aldrig kul det där med pengar hit och dit. Konstigt att man är beroende av små papperslappar. Jag har suttit till morgonen och fixat hit och dit och till spar och till ja inte vet jag (fast egentligen vet jag). Jag tycker om att ligga steget före, jag vill inte ha några ekonomiska överraskningar som är negativa. Allt ska planeras i tid. 
     Ett gäng pengar ligger tryggt och väntar på hundinköpet, Interneträkningen om 3 månader, julklappar och elräkningen. Det känns okej.

Man måste tänka sig för.
  


Kommentarer
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Jag känner desamma, men eftersom jag inte har samma disciplin som du så tänker jag ändå bränna lite, hade u fortfarande lust att måla johnny cash och edith piaf tavlorna till mig och emil? Svara på min blogg annars glömmer jag bara att kolla :P

2009-09-25 @ 10:05:11
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0