Ett kapell så vackert

Det är märkligt med datorer. Precis den bilden på askarna som jag ville visa er funkar inte att lägga upp av någon anledning som jag inte orkar lista ut just nu. Jag får fundera på det imorgon. Jag är helt enkelt för trött. Jag är tröttare än Trötter i Snövit. Jag kollade på Kändisdjungeln (hette det så?), sämsta skit jag sett tror jag. Fast idol var rätt kul denna gången. Å andra sidan så är det ju bara folk som gör bort sig som är roligt med Idol. För att vara ärlig.

Jag bjuder på ett foto jag tog på kapellet som jag skrev om tidigare. Det heter Ljungå kapell och är bland det vackraste jag har sett. Det kommer att komma fler bilder där ifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0