Här går det fort

Var och körde på M idag och fick reda på att jag, om jag ville, kunde köra halkbana imorgon. Klart jag vill! Ju förr desto bättre! Så klockan 06.55 imorgon bitti är det bara att infinna sig i stan för körning mot Härnta!

Uscha, det är så mycket som snurrar i huvudet nu. Speciellt körningen, men det vanligaste problemet en tjej kan ha finns ju såklart också, killar! Åh! Man vill bara slå dom, men det är dom ju för söta för! ;D Så vi får väl se hur det utvecklar sig.

Önska mig lycka till imorgon nu, nästa gång jag skriver, om jag skriver igen, man vet ju aldrig vad som händer efter vägen till Härnta, så är jag säkert bra mycket lyckligare än idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelyn

hihi, lycka till med halkbanan!! :D Du inser inte hur roligt det är!! ;D

2007-08-07 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0