Yjo!

Evelyn har lärt mig vad det heter, nämligen Yjo! Så nu vet ni. Om ni vill vara lika coola som Evelyn så hälsar ni så.

Jag har några nya foto idéer men hinner inte genomföra förrän senare i veckan, det är synd..

Helt ärligt så längtar jag lite till skolan med, eller inte riktigt.. Men det ska ju bli så kul att ta studenten, och ha alla ämnen jag valt till som Konst och Kultur Analys, Foto, Bild fördjupning osv.. Det ska bli underbart kul!

Funderar faktiskt på att åka till Thailand på nyår. Två veckor med sko shopping och bad vore nog inte helt fel. Skulle kunna tänka mig att det behövs då. Jag måste klura mer på den saken.

Har inte tid att ge er några fler av min miljoner tankar om allt just nu, jag måste plugga vidare.

And all I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me

 
Jag älskar den Avril låten. Så rätt rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0