GODIS JULIS!

Nämen se GOD JUL på er alla som kikar förbi här en dag som denna! Nu är det jul igen! Så har man snuskat i sig en massa skinkmackor, gröt, knäck och kola igen.
Julfirandet började igårkväll med den fina traditionen att se Bingolottos uppesittarkväll. Och vem fick bingo? Ja det var ju inte mamma, inte heller pappa, syster, bror, mormor eller morfar. Det var jag! Mihi!

Imorse vakande man och hela familjen Engberg kryper sig ner i varsitt täcke och ser Tomten är far till alla barnen, kanske den bästa svenska film som gjorts, med hela den svenska skådiseliten. 
Därefter gröt och gotti gotti. Och sedan plockade jag en bok ur den (allmänt tomma) bokhyllan, så sugen på att läsa, fanns några kända titlar som En geishas memoarer, några John Grisham böcker och Elisabeth George, och en urgammal så kallad "mysrysare" tryckt på, vad var det? 70-talet. Gulnade sidor och klassiskt upplägg. Underbart! Det är vad jag ska ägna tiden fram till Kalle med. Och skoter ska jag försöka hinna med någonstans också.

Nu vill min syster att jag ska se på Totally Spice på Jetix med, hmm, får bli lite av varje då, hah!

Jag återkommer senare, eller imorgon, eller någon annan dag! 
Ha den medst underbarigaste Julaftonen nu allesammans! 
Saknar er honeypies! Och alla andra kära!

Tipp tapp tipp tapp
  

Kommentarer
Postat av: Theres

Jag ville inte alls att du skulle kolla! Det suger ju! det fanns inget annat att kolla på. Så de så! GOD JUL på deej också!

2007-12-24 @ 12:51:57
Postat av: Amanda

Ohh grattis till vinsten ;P hahah va va de 50kr? 100? ;Phahha miss ya honey poney kommer hem tre på morgonen den 31 ;P hahah sen ska va fira nyår å då hoppas jag att du e på g annars får jag ta till med hårdhandskarna;P ha det underbart i tännäs å hälsa familjen :D a bosso bossi bobo

2007-12-25 @ 14:37:02
Postat av: Sandra

Mihihih min bossi bossi bobio!! Saknar dig så himla mycket sweetheart! Jag lovar att jag ska försöka dra på min party mask på nyår! ^^

2007-12-26 @ 18:06:47
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0