Hemma i halmen

Gah, vad skönt! Eller egentligen inte, hade velat ta det lugnt i Tännäs i flera år, men det klämmer lite i bloggtarmen ibland, måste få lätta hjärtat lite.

Julen var helt underbar, så stilla och lugnt och skönt. Även om det fortfarande är lov så känns det som om någon slags vardag är tillbaka. Skulle vara så skönt att bara ha varit kvar där hela lovet.

Det är ju jättefult att skryta och berätta om julklappar hit och dit och det fick jag och bla bla bla, men något jag blev väldigt glad över är en Rod Stewarts biljett! På en skala ett till tio, hur bra är han? 10!

Ska lätta hjärtat lite om att jag på nyår ska vara på partyhumör och att jag saknar mina bossi boos jätte mycket!

Tell me where’s our inspiration
If life won’t wait
I guess it’s up to me
You’ll miss me when I’m gone

Mihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0