Mammi

Det var så underbart fint väder en dag när vi var i Tännäs, så vi tog nå skotrar och åkte upp till toppen av Kariknallen. Kameran dog ideligen men några bilder han jag fyra av innan den frös till is. Typ. Ville få lite liv i några bilder så jag bad mamma springa lite fram och tillbaka. Lite mysigt blev det väl allt.

image201

Min mammi!

---------------------------------------------------------------------------

Can’t you just go somewhere on vacation
I could book your flight and pack your bags if you want
A one way ticket out of my life
Watching you fly away
I never liked you

(Lätta hjärtat lite)



Kommentarer
Postat av: Theres

Ja det var såå mysigt!;D Det var bara ett problem.... Det var att jag frös!!!!:( ;)

2008-01-01 @ 13:07:16
Postat av: Sandra

Haha, sant, men inte jag! Jag åt bara knäckebröds hårda bullar..

2008-01-01 @ 18:05:47
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0