Sånt man gör när man har tråkigt..

Snodd från Madde!

- Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?
Allt mad hip hop är irriterande, pinsamt, töntigt och har jag sagt irriterande?


- Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?
9 kanske, hur fan ska jag kunna veta det förrästen?


- Vad är det för färg på din cykel?
Blå rostig (växlar är överskattat.)


- Blondin eller brunett?
Brunett (vissa säger svart) för blond blir jag nog aldrig igen. Eller?

- Vilken färg har du på din text på msn?
Svart


- Vilket stjärntecken är du?
Oxe


- Vad åt du senast?
Öh, skrattande kon?


- Har du en diskmaskin?
Inte i min stuga, så lat är jag inte.


- Rakar du av dig ögonbrynen?
Varför skulle jag?


- Har du husdjur?
Alldeles jätte många. Men egentligen, räknas kor och får som husdjur? Fast utan dom är då också många så.


- Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?
Lill fisen.


- Har du brutit på tyska för att impa på nån kille/tjej?
JAg tror inte att det skulle fungera så, nej.


- Har du sagt "lol" under ett samlag?
Lol bör aldrig sägas, särskilt inte under ett samlag, nej.


- Har du ätit godis för 100 kronor en kväll?
Ja det har jag, allt för många gånger. (Vad äckligt det lät)


- Vad är du beroende av?
The O.C, skor, Lost, Ghost Whisperer, mobilen, kärlek, kiwis. (Om jag bara får säga en sak så är det mamma)


- Vad har du för fobier?
Tomater och Magnus Sjödin

- Berätta detaljerat om vad det äckligaste du har ätit?
Jag tar för mig av en sallad, och är väldigt ivrig att få börja äta, då jag är dödligt hungrig, massa gott i den salladen ju! Vevar in tugga efter tugga, och upptäcker att det jag trodde var paprika egentligen var tomater.. Min största fobi.


- Hur lång är du?
174 cm

- Hur mycket väger du?
Om du subtraherar uträkningen av derivatan och gångrar med talet som ligger mitt emellan 56,9 och 6,2 och drar 
roten ur den upphöjda parantesens tredje decimal. Och använder dig av linjes lutning för att få fram medelvärdet, 
då får du veta. 


- Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?
En rasp


- Sover du med gosedjur?
Ja, men bara Nasse och Tiger.


- Vad har du som ingen annan har?
Sjukligt dålig humor och en bil som har registreringsnummret RKR 837.

- Vilken mobil har du?
Sony Ericsson, av någe slag.


- Vilken var den senaste du fick sms av?
Evelyn Edblad.


- Vem var den senaste du fick mms av?
Johan Linder.


- Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa.


- Är du förlovad?
Nej det är ingen som gett mig en ring än, jag får ta tag i det.

- När duschade du senast?
Igår.

- Vad tänker du på nu?
Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Theres

Du Sandra mamma kallade inte bara dig för "lill fisen". Hon kallade dig nått för den där pricken du hade i pannan! och för lill fisen. det gjorde/gör hon med mig med. Det är bara med Nicken hon inte gjorde det. För han blev kallad stor fisen säger vi!;D haha jag har också dålig humor.;)

2007-12-12 @ 15:25:35
Postat av: Sandra

Eller brak skiten till Nicklas!

2007-12-18 @ 17:05:26
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: theres

haha, vi har samma gammla tråkiga humor!!;P

2007-12-18 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0