Tisdag!

Jahapp, så var det inte ens en vecka kvar till jul, skoj! Ska bli så skönt att åka till fjällen och få en paus från allt här hemma. Ska ta mycket tid till mitt projektarbete också, jag vill verkligen att det ska bli så bra som möjligt! Tänkte ha te och kaffe bjudning när det blir klart, mihi!

Nu ska jag skaka av mig alla äckliga spysjukdomar och ha en hejdundrande jul.

Är så sugen på att åka bräda, och det blev ju inte bättre av att Johan frågade om jag ville ta en sväng till backen ikväll. Tyvärr är det ju så fucked up med skolan så att det alltid är en massa grejer man måste göra klart. Men jag lovar att jag ska åka med snart! ^^

Tro på fan då att jag har blivit besatt av Lost, damn, hur ska jag nu överleva julen, tänk om TV400 inte finns i det förbannade Tännäshuset. Då blir jag ARG! (och det vill ni inte)

Nej dra på trissor nu ska jag gå och se på Lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0