En vecka av ensamhet

Okej, nu börjar alltså en vecka av ensamhet. Så vad ska man då göra?

- Fota

- Körlektioner

- Akryl

- Jobba

- Jobba

- Jobba...

- Men sedan då?

Faan..

Men såklart ska jag njuta av att bara få pyssla om mig själv, diska när jag vill, duscha i hundra år, kolla på TV med hur hög volym som helst, lyssna på min favorit musik utan klagomål, jag kan prata i telefon utan att någon skriker: LÄGG PÅ!, jag kan bjuda hit folk, jag kan strunta i det.. Jag kan fan göra vad jag vill ;D


Kommentarer
Postat av: Amanda

låter inte helt fel de där :D men imorgon ska jag minnsan köra med dig ;P sen kan du få göra vad du vill;P a bossi bossi

2007-07-31 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0